ایده تبلیغات موثر یعنی اینکه روش های را به کار ببریم تا در گردونه رقابت بازار باقی بمانیم.چه چیزی باعث میشود که تبلیغ شما از دیگران خارج شود ؟ هیچ فرمول جادویی وجود ندارد , اما کارهایی هست که شما میتوانید انجام دهید تا به آن کمک کنید . در اینجا چند نکته برای نوشتن آگهیهای اجباری که مشتریان مناسب را هدف قرار میدهند ارائه میکنیم . با استفاده از این ایدهها میتوانید به افزایش نرخ کلیک خود و نیز بهبود امتیاز کیفیت بسیار مهم و roi کمپین کمک کنید . برای یادگیری بیشتر , به نمره کیفیت و تاثیر کیفیت در عمق و چگونگی بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی خود توجه کنید
استراتژیهای تبلیغاتی از مهمترین و پرهزینهترین بخشهای برنامههای بازاریابی هستند . یک استراتژی تبلیغاتی موثر یک استراتژی تبلیغاتی است که با موفقیت مخاطبین هدف خود را تشویق میکند تا برای رسیدن به اهداف خود اقدامات ویژهای انجام دهند . با برداشتن گامهایی برای ارزیابی و ایجاد تبلیغات عالی و هدفمند , میتوانید درآمد بالقوه خود را افزایش دهید و هزینهها را در بودجه نگه دارید . در این مقاله , ما در مورد استراتژیهایی برای موثرتر کردن تبلیغات بحث میکنیم .
چرا استراتژیهای تبلیغاتی مهم هستند ؟ کسب و کارها از تبلیغات برای تاثیرگذاری بر رفتار مصرفکننده برای رسیدن به هدفی خاص , مانند افزایش آگاهی از برند , بهبود ترافیک وب سایت یا افزایش فروش استفاده میکنند. در حالی که برخی از روشهای تبلیغات میتوانند کمهزینه یا رایگان باشند , تبلیغات حرفهای اغلب نیازمند سرمایهگذاری قابل توجهی هستند. بنابراین , یک کمپین تبلیغاتی موثر برای رشد کسبوکار , هم برای افزایش درآمد و هم برای به حداقل رساندن هزینهها برای به حداکثر رساندن سود لازم است .
شناسایی مخاطبین هدف میتواند به شما کمک کند تا استراتژی تبلیغاتی خود را برای مشتریانی که نامزدی آنها بهترین شانس تبدیل به یک فروش را دارد , تنظیم کنید . از دادههای مشتری موجود برای شناسایی روندهای سن , جنسیت , مکان , سرگرمیها , درآمد یا وضعیت تاهل استفاده کنید. زمانی که مخاطبین هدف خود را توصیف کردید , میتوانید به طور خاص بر ارتباط با آن گروه تمرکز کنید . برای مثال , بازنشستگان ممکن است از طریق تبلیغات تلویزیونی راحتتر باشند چون ممکن است در طول روز زمان بیشتری برای نشستن در فیلمهای بلند فرم در مقایسه با دانشجویان کالج داشته باشند که ممکن است رسانههای اجتماعی را برای فیلمهای فوری و کوتاه ترجیح دهند .
به استراتژی بازاریابی موجود و شهرت برند خود نگاه کنید . طراحی وب سایت , حضور رسانههای اجتماعی و تبلیغات فعلی خود را بررسی کنید تا ببینید چه مناطقی را باید تغییر دهید . عوامل بصری مانند طرح رنگ و چیدمان , هماهنگی آنها و چگونگی بازتاب برند خود را در نظر بگیرید . همچنین , اهمیت نسبی محصول خود را در مقایسه با رقبا منعکس کنید .
اهداف خود را زمانی تنظیم کنید که موقعیت فعلی خود را درک کنید , میتوانید مناطق هدف را برای تبلیغات شناسایی کنید . این اهداف معیارهایی هستند که شما با آنها موفقیت کمپین خود را اندازهگیری میکنید . برای مثال , شما ممکن است به دنبال راههایی برای افزایش ترافیک وب سایت با درصد مشخصی باشید و یا فروش را در عرض سه ماه از شروع کسبوکار افزایش دهید . زمانی که اهداف خود را فهرست کردید , اقداماتی را که به مشتریان خود نیاز دارید در نظر بگیرید تا تبلیغات خود را برای تشویق این رفتارها انجام دهید .
زمان و مکان تبلیغ خود را به درستی در مورد بهترین زمان و مکان برای نمایش تبلیغات خود برای بهینهسازی دیدگاهها , مانند قرار دادن بیلبوردهای پشت به مدرسه در نزدیکی یا در مراکز خرید چند هفته قبل از شروع ترم فکر کنید . شما همچنین میتوانید آگهیهای رادیویی برای بازی در طول روزهای قبل از یک نمایشگاه ایجاد کنید اگر میخواهید کامیون غذایی خود را تبلیغ کنید یا فیلمهای رسانههای اجتماعی را اجرا کنید که هر صبح از ساعت ۶ صبح تا ظهر برجسته میشوند . تبلیغات برای صندلیهای اتومبیل نوزاد احتمالا ً در یک مجله والدین به مشتریان احتمالی میرسد .
برای رشد دسترسی خود سرمایهگذاری کنید , راههای زیادی برای افزایش پایگاه مشتری با سرمایهگذاری در برنامهنویسی پرداختشده , مانند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک وجود دارد . به عنوان مثال , مشتریان به دنبال teas گیاهی هستند که وب را جستجو کرده یا محصول خود را از طریق تبلیغات رسانههای اجتماعی در خوراک و خرید از مغازه خود پیدا کنند . همچنین میتوانید گزینههای ارزانتر مانند بهینهسازی موتور جستجوی ارگانیک را امتحان کنید , در رویدادهای شبکهای شرکت کنید , از مشتریان خود بخواهید تجربه خود را در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارند و رسانههای چاپی مانند flyers و کارتها توزیع کنند .
تبلیغ رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید و با سرمایهگذاری در تبلیغات پرداختشده با تماسهای روشن برای اقدام , به افزایش تبلیغات خود در رسانههای اجتماعی ادامه دهید . برای مثال , شما کلاسهای یوگا مجازی فراهم میکنید و میخواهید مشتریان خود را بسازید . شما میتوانید ژست رایگان تبلیغ کنید و از کاربران رسانههای اجتماعی دعوت کنید که حساب خود را برای آموزشهای اضافی و پیام مستقیم برای کلاسهای یک به یک و گروهی دنبال کنید .
بسته به آنچه میخواهید تبلیغ کنید , میتوانید یک تصویر استاتیک , یک سری تصاویر تغییر یافته یا کلیپهای ویدئویی پست کنید. تبلیغ رسانههای اجتماعی شما میتواند مستقیما ً به صفحه فرود لینک دهد تا عمل مشتریان بالقوه را سادهتر کند , مانند خرید یا امضا کردن برای یک لیست ایمیل .
بخش موفقیت تبلیغات خود را در طراحی یک استراتژی تبلیغاتی موثر ارزیابی کنید که کدام تبلیغات میتواند بهترین اهداف تعریفشده شما را برآورده کند , با این حال روشهای اندازهگیری اثربخشی متفاوت خواهند بود . این میتواند شامل تجزیه و تحلیل مانند نرخ کلیک , تست یادآوری برای مشاهده اینکه آیا مشتریان تبلیغات شما را به یاد دارند یا خیر , تست a / b باشد تا ببیند کدام تبلیغات به شدت به مطالعات طولی و به مقایسه مخارج تبلیغاتی در طول زندگی کمپین پاسخ میدهند . شما میتوانید یک استراتژی تبلیغاتی را بر روی یک زیرمجموعه کوچک از مشتریان احتمالی خود آزمایش کرده و اثربخشی آن را قبل از توزیع گسترده آن ارزیابی کنید .
سعی کنید با تمرکز بر مشتری هدف , شهرت و اهداف فعلی برند , تبلیغات خود را به روشهای مختلف کادربندی کنید تا توجه و به حداکثر رساندن دیدگاهها را جلب کنید . شما میتوانید تبلیغات خود را طراحی کنید تا احساسی باشند , مالکیت یا جاذبه را به هنجارهای اجتماعی یا حس بازی القا کنید . برای مثال , شما میتوانید با یک گوینده الهامبخش برای برجسته کردن نگرانیها و راهحلهای جامعه همکاری کنید.
ایجاد چندین تبلیغ در یک گروه تبلیغاتی . هر گروه تبلیغاتی میتواند شامل ۱۰۰ آگهی ( شامل تبلیغات فعال و توقف ) باشد که شرکت مایکروسافت در یک چرخش حتی نمایش میدهد . برای یاد گرفتن اینکه کدام کلمات و عبارات برای مخاطبان هدف شما بسیار مسحور کننده هستند , سعی کنید انواع عناوین تبلیغاتی و متن را آزمایش کنید . بعد از اینکه شما موثرترین تبلیغ یا دو تبلیغ خود را از نظر CTR و تبدیلات شناسایی کردید , میتوانید با حذف تبلیغات دیگر از گروه تبلیغ , به حداکثر رساندن فعالیت خود roi کمک کنید .
چه چیزی محصول شما را از هم جدا میکند . این فقط تبلیغات موثر است . چرا مشتریان محصول شما را میخرند ? آیا مشکل را حل میکند ؟ آیا به صرفهجویی در زمان یا پول کمک میکند؟ یا ویژگیهای منحصر به فرد و یا ویژگیهای منحصر به فرد دارد ؟ برای مثال , اگر محصول شما در بسیاری از رنگهای بیشتر از آنچه رقابت میتواند ارائه دهد , در تبلیغ خود گزینههای رنگی ذکر کنید .
در تبلیغات ویژه باشید . هرچه پیشنهاد شما واضحتر و دقیقتر باشد بهتر است . برای مثال , به جای " تخفیفهای بزرگ " , درصدی دقیق مانند " ۵۰ % خاموش " را مشخص کنید. "
در تبلیغات یک تماس برای اقدام در نظر بگیرید . به مشتریان دلیلی بدهید که در حال حاضر روی تبلیغ خود کلیک کنید . یک تماس خاص برای اقدام ارائه دهید , مانند تشویق مشتریان برای درخواست بروشور یا مشاوره , دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان , اشتراک یک خبرنامه , یا استفاده از تخفیف زمانی محدود .