با 5 استراتژی ساده سئو برای بهبود رتبهبندی شما آشنا شوید.بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) بر قابلیت دید آنلاین وب سایت شما تاثیر میگذارد . سئو خوب به معنای ترافیک صفحه بیشتر و شانس فروش محصولات و سرویسهای شما به مخاطبان گستردهتر است. مهم نیست که محصولات شما چقدر بزرگ هستند و یا وب سایت شما چقدر خوب طراحی شدهاست , بدون استراتژی سئو , شانس رتبهبندی شما در گوگل یا هر موتور جستجو دیگر کم است .مطمئنا , شما در حال انجام تلاشهای بازاریابی دیگر برای هدایت مخاطبین خود به وب سایت خود هستید . شما در حال صرف تبلیغات و شاید همکاری با سازندگان محتوا برای پست کردن لینک به صفحه خود هستید . اما این کافی نیست .اگر از منابع دیگر ترافیک میگیرید , عالی است ! اما آیا میدانستید که جستجوی ارگانیک پنج برابر بیشتر از تبلیغات گوگل ارزشمند است ؟ به این دلیل است که بیش از ۹۰ % ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو میآید .با 5 استراتژی ساده سئو برای بهبود رتبهبندی شما همراه شوید
>استراتژی سئو به سادگی طی 5 مرحله زیر قابل اجراست.
1-محتوا همه چیز است در حالی که گوگل در سال گذشته تغییرات قابلتوجهی در الگوریتم خود ایجاد کردهاست , محتوای آن از مدتها پیش یک اولویت بودهاست . انتشار سازگار محتوای درگیر , عامل شماره یک است که بر رتبهبندی شما تاثیر میگذارد . این به این معنی است که وب سایت شما نباید فقط یک دسته کلمات کلیدی داشته باشد , اما باید محتوای با کیفیت بالا تولید کنید که منحصر به فرد است و برای خوانندگان شما ارزش فراهم میکند .
2-کلمات کلیدی دیگر ماهیت استراتژی سئو نیستند اما هنوز برای بهینهسازی صفحه شما ضروری هستند . از یک ابزار جستجوی کلید واژه برای کمک به شما در پیدا کردن لیستی از کلمات کلیدی مربوط به niche استفاده کنید .
اگر شما یک کسبوکار جدید هستید , هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقابت پایین ایده خوبی برای شانس بالاتر رتبهبندی است , و گرفتن ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما ایده خوبی خواهد بود . البته , این کلمات کلیدی باید برای نوع محتوا در صفحه شما منطقی باشند .
3-بسیاری اشتباه ایجاد محتوا برای افزایش رتبه صفحه را مرتکب میشوند - این تکنیک نتیجه معکوس خواهد داشت . در نهایت , شما صفحهای پر از کلمات کلیدی خواهید داشت که ربطی به کسبوکار شما ندارند . در نظر بگیرید که یک شخص خریدار دقیق برای درک آنچه که مخاطبین شما میخواهند ایجاد کنید . بعد از آن , شما خواهید دانست که چه چیزی به مخاطبین شما انگیزه میدهد و چه محتوایی میتواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد .
4-یک بک لینک زمانی است که یک وب سایت دیگر با سایت شما ارتباط دارد . این یکی از مهمترین عواملی است که بر رتبهبندی شما تاثیر میگذارد و راه خوبی برای دریافت بازدیدهای صفحه آلی است . این به این معنی است که شما نمیتوانید تنها با تلاشهای روی صفحه به رتبه برسید .
5-تصاویر و ویدئوها بدون شک به محتوای شما ارزش میبخشند و میتوانند به جذب بازدیدکنندگان بیشتری به صفحه شما کمک کنند . با این حال , این فایلها میتوانند بزرگ باشند و در نتیجه بر زمان بار صفحه شما تاثیر بگذارند .
زمان بار صفحه یکی از عواملی است که بر رتبه صفحه شما تاثیر میگذارد و همچنین بر دوستانه بودن موبایل شما تاثیر میگذارد . به این عوامل و کاری که مدیران میتوانند برای ماندن در بالای آنها انجام دهند , نگاه کنید .
یک استراتژی سئو رتبهبندی موتور جستجو وب سایت شما را برای بهبود ترافیک ارگانیک بهبود میبخشد . یک استراتژی کامل سئو باید با سه نوع سئو مقابله کند :
سئو روی صفحه : بر روی محتوایی که بر روی وب سایت شما قرار دارد تمرکز کرده و تضمین میکند که درخواست جستجوی خاص شما را بررسی میکند . برخی عوامل حیاتی که بر روی سایت سئو تاثیر میگذارند , کیفیت محتوا و یکتایی هستند .
سئو خارج از صفحه : بر روی استراتژیهایی که خارج از وب سایت شما برای بهبود اعتبار و رتبهبندی آن انجام شدهاست تمرکز کنید. پیوند سازی ستون فقرات استراتژیهای سئو است .
سئو فنی : سئو تکنیکال با جنبههای پسانه وب سایت شما سر و کار دارد تا به افزایش رتبه شما کمک کند. سئو فنی خوب به این معنی است که زمان بار صفحه شما سریع است , تمام صفحات شما کار میکنند , و دادههای ساختار یافته دارد .
کاربرانی که در صفحه شما از یک موتور جستجو فرود میآیند , شانس بیشتری برای تبدیل دارند , زیرا به طور خاص به دنبال برند , محصول یا سرویس شما هستند . در طرف دیگر , کسی که بعد از اینکه از آگهی شما رد شد , به صفحه شما رسید , ممکن است قصد قبلی برای بررسی وب سایت شما نداشته باشد .
برخلاف جستجوی ارگانیک , این تلاشهای بازاریابی عمدی و پرداختشده ممکن است تجربه فردی را مختل کند . علاوه بر این , هر وب سایتی که در صفحه جستجوی گوگل بسیار عمیق باشد ممکن است اعتبار خود را از دست بدهد .